We werken vanuit InterCity aan fantastische opdrachten bij uiteenlopende opdrachtgevers. De onderstaande cases en testimonials laten zien wat wij voor onze klanten hebben betekend.
We werken vanuit InterCity aan fantastische opdrachten bij uiteenlopende opdrachtgevers. De onderstaande cases en testimonials laten zien wat wij voor onze klanten hebben betekend.
Aanleiding Na een vol zomerseizoen ontbreekt het in Apeldoorn aan een gezinsevenement in de herfst. Op initiatief van het Apeldoorns Uitburo en het VVV Apeldoorn is een creatief team samengesteld…...
Lees verderInterne communicatie verbeteren De ondernemingsraad van de zorgorganisatie NOVO ervaart in 2013 knelpunten binnen de interne communicatie van de organisatie. Het managementteam onderschrijft deze constatering van de ondernemersraad. Niet alleen…...
Lees verderVraag “Hallo InterCity, kunnen jullie ons een commercieel ingestelde communicatieadviseur sturen voor een interim opdracht? Je weet wel, eentje met lef en een flinke portie gezond verstand van de zakelijke…...
Lees verderAanleiding Dijken versterken, gemalen controleren, bruggen en sluizen vervangen: het Hoogheemraadschap is constant aan het werk om de bewoners te beschermen tegen het water. Want leven onder zeeniveau is niet…...
Lees verderHet Waterschapshuis (HWH) is de regie- en uitvoeringsorganisatie voor de 23 waterschappen op het gebied van informatie- en communicatietechnologie. Door diverse veranderingen in de organisatie was men teveel intern gericht.…...
Lees verderEnexis Opdracht Enexis beheert het energienetwerk in Noord-, Oost- en Zuid-Nederland. Als netbeheerder zorgt Enexis ervoor dat energie van de energieleverancier bij de consument terechtkomt. Met de campagne ‘Slim Besparen…...
Lees verderOp 22 maart 2012 is het visiedocument Ede 2025 vastgesteld door de gemeenteraad. Hierbij stelde de gemeenteraad vier prioriteiten: Foodvalley, Kenniscampus, Veluwse Poort en een levendig centrum. Direct of indirect…...
Lees verderVraag Meer gebruik maken van subsidieregelingen, dat zouden gemeenten volgens het A+O fonds Gemeenten eigenlijk moeten doen. Alleen weten ze de weg naar het A+O fonds Gemeenten niet te vinden.…...
Lees verderVraag De online communicatie en dienstverlening van de gemeente Venray was eind 2011 niet meer bij de tijd. Zo was een deel van de informatie op de website en het…...
Lees verderWebtechnologie neemt toe en is inmiddels een onmisbaar instrument bij de overheid. Als communicatiemiddel, voor dienstverlening en als ondersteuning bij burgerparticipatie. Kortom, een terrein waar steeds meer webprofessionals verantwoordelijk voor…...
Lees verder