Uitdaging in ’s werelds grootste polder

Robert van Vliet heeft zijn interim-opdracht als stad- en streekmarketeer voor de gemeente Dronten afgerond. Deze opdracht heeft hij ruim anderhalf jaar gedaan. In die periode heeft hij de evenementencoördinatie vernieuwd en de eerste stappen gemaakt om het beleid op het gebied van citymarketing te ordenen en te structureren. De Flevopost besteedde recentelijk aandacht aan zijn laatste mijlpaal, de lancering van het eventmagazine 2017.

Specialist regio- en gebiedsmarketing

Na eerder de gebiedsmarketing te hebben gedaan voor de IJsseldeltaprojecten Noord en Zuid, wat later de gebiedspromotie werd bij het nationaal landschap IJsseldelta, is van meer recentere datum het lidmaatschap van de stuurgroep Marketing Kampen en deelname aan de adviesraad Apeldoorn Marketing. Daarnaast is Robert ook werkzaam als secretaris van stichting Centrum Management Apeldoorn. Met deze ervaring is Robert binnen Intercity de specialist op het gebied van regio- en gebiedsmarketing.

Benieuwd of Intercity wat voor u kan betekenen?

Wilt u meer weten over de mogelijkheden die wij bieden omtrent regio- en gebiedsmarketing? Neem dan contact op met Robert van Vliet door te mailen naar robert@intercity.nl.